PRURI

Prețurile prezentate pe site includ TVA.
Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 150 RON (în zona de acoperire a curierului rapid Urgent-Cargus – https://www.urgent-curier.ro/articol/30/acoperire-națională).

POZELE AU CARACTER INFORMATIV ȘI NU REPREZINTĂ O OBLIGAȚIE CONTRACTUALĂ.
NUANȚELE SUNT DIFERITE DE LA MONITOR LA MONITOR, ÎN FUNCȚIE DE TIPUL ȘI SETĂRILE FIECĂRUIA.

GARANȚII

Pentru toate produsele vândute și livrate de către Beauty Alien beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Certificatul de garanție va fi livrat împreună cu produsul și trebuie semnat pentru primirea sa.

RETUR

Puteți returna produsele achitate și primite în termen de 30 zile.
În orice situație de returnare a produselor (chiar și când returnarea îi este imputabilă UOP – colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondență cu beautyalien.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. Produsul trebuie returnat nedesfăcut, în ambalajul original.

Conform art. 16 din U.O.G. 34/2014 beautyalien.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de unică folosință sau produse cosmetice desigilate etc. 

În cazul în care optați pentru returnarea unui produs vă oferim opțiunile de mai jos:
– Vom înlocui produsul deteriorat. Va rugăm să verificați conținutul pachetului primit în prezența agentului transportatorului. Dacă la primirea coletului, produsul/coletul este deteriorat, va rugăm să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt telefonic la numărul +34 642 83 75 77 sau la adresa de e-mail office@beautyalien.ro.  În caz contrar, orice reclamație ulterioară este nulă.
– Veți primi suma pe care ați cheltuit-o, mai puțin taxele de transport aferente livrării inițiale. Taxele de transport pentru retur sunt suportate integral de client.
– Taxele de transport pentru retur sunt suportate integral de client. În cazul stornării produselor, costurile inițiale de livrare nu se înapoiază.
– Returnarea banilor se face prin aceeași metodă prin care ați efectuat plata.

CONFIDENȚIALITATE

Magazinul online www.beautyalien.ro nu vă divulgă datele introduse de dumneavoastră la înregistrare către terțe părți.
BeautyAlien nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site fără acordul dumneavoastră explicit.
Informațiile despre dumneavoastră pot fi folosite de noi doar în scopuri asociate comercializării serviciilor și produselor din magazinul online:
– procesarea comenzilor;
– oferirea de produse și/sau servicii;
– soluționarea cererilor, întrebărilor și/sau a reclamațiilor făcute către noi;
– înregistrarea informațiilor despre dumneavoastră în vederea promovării ofertelor speciale, reducerilor și a altor beneficii.

DREPTURI DE AUTOR

Întregul conținut al magazinului online www.beautyalien.ro  – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică Web, scripturi, programe și alte date – este proprietatea IANIS HOME INVEST SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul companiei IANIS HOME INVEST SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

CUM CUMPĂR?

Cum plasez o comandă?
Pentru a face o comandă online, selectați produsul dorit din magazin/shop, apăsând pe link-ul “Adaugă în coș“, care se află pe pagina fiecărui produs din site. Pentru a putea finaliza o comandă trebuie să fiți în prealabil autentificat. Dacă nu aveți un cont va trebui să va creați unul. Dacă aveți, introduceți-vă adresa de e-mail și parola. După autentificare, urmați link-ul de finalizare a comenzii. Apoi se va deschide o pagină de comandă în care veți alege diverse opțiuni legate de livrare. În pagina de comandă puteți gestiona produsele adunate în coșul dumneavoastră de cumpărături (prin operațiile de eliminare și prin determinarea cantității). În aceeași pagină veți putea selecta: modul de livrare a produselor alese și modul de plată. După ce treceți prin toate aceste etape, apăsăți pe butonul “Plasează comandă“. După acest pas, comanda a fost plasată, produsele urmând a fi trimise pe adresa folosită la înregistrarea dumneavoastră pe site. Veți primi pe email datele comenzii. Este bine de știut că introducerea de produse în coș nu implică obligația de a face o comandă.

Cum îmi modific sau anulez comanda?
Dacă vă răzgândiți înainte să apasați pe butonul de trimitere a comenzii, puteți elimina din coșul dumneavoastră de cumpărături produsele pe care nu mai doriți să le achiziționați sau puteți modifica amănuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plată. Dacă ați plasat deja comanda, puteți efectua eventualele modificări numai dacă produsele nu au fost deja expediate către dumneavoastră, trimițând un email la office@beautyalien.ro. Același procedeu este valabil și în cazul anulării comenzii.

MODALITĂȚi ȘI PREȚURI DE LIVRARE

Care sunt opțiunile de livrare?
Puteți opta să primiți produsele comandate în următoarele modalități:
Prin curier:
– GRATIS – pentru comenzile de peste 150 RON (în zona de acoperire a curierului rapid Urgent-Cargus – https://www.urgent-curier.ro/articol/30/acoperire-națională)

- Pentru comenzile cu valoare totală sub 150 RON, prețul poate varia între 10-25 RON.

Este nevoie de semnătură mea la primirea produselor?
Întrucât primiți produsele comandate pe baza unei facturi, este necesar să semnați la primirea chitanței, pentru a nu exista dubii asupra efectuării livrării și, implicit, a plății. Este deci și în avantajul dumneavoastră să semnați la primirea produselor, pentru a putea demonstra ulterior, în caz de nevoie, că ați efectuat plata.

Cum pot plăti pentru produsele cumpărate?
Există mai multe modalități de plată, în funcție de preferințele dumneavoastră.
Astfel, puteți opta pentru:

Achitarea produselor la livrare cash, pe baza facturii ce însoțește coletul.
Plată securizată cu cardul.
Achitarea în avans prin Ordin de plată în contul IBAN: OTP BANK – Ag. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 14, IAȘI, cont RON: RO95OTPV570001335906RO01; cont EURO: RO52OTPV570001335906EU01 (de la un ghișeu bancar sau prin mandat poștal).
În anumite situații, pentru valori de comenzi care depășesc 500 RON, este nevoie de achitarea unei sume în avans în contul menționat mai sus. În toate aceste situații un operator Beauty Alien va stabili cu dvs. detaliile finale.

Pot folosi mai multe metode de plată?
Puteți folosi diverse metode de plată pentru comenzi diferite. Nu puteți opta pentru mai multe modalități de plată în cadrul aceleiași comenzi.

În cât timp primesc produsele comandate?
Pentru produsele unde disponibilitatea de stoc este imediată, un operator Beauty Alien vă va contacta pentru detalii. Termenul de livrare variază de obicei între 3 și 5 zile lucrătoare, în funcție de locația produselor și de adresa dvs.